RCfreaks.dk

Et bilforum for dansktalende RC freaks
Dato og tid er søn dec 16, 2018 7:40 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Grønskolling
Grønskolling

Geografisk sted: Fasterholt, DK
Hey hr. G9

Tør du godt at skrive herinde... (http://www.rcfreaks.dk/forum/viewtopic.php?t=7156)

Tror nok at du og jeg har uafsluttede samtaler... Har prøvet at kontakte dig via Messenger, hvorefter du bare logger af :-(

Har forinden det prøvet at have en mail-korrespondence med dig, hvilket endte brat, da jeg nævnte at det var dig der skyldte mig penge.

Når alt kommer til alt, er det ca. ½ år siden jeg købte en motor af dig, som jeg ikke fik... Husk at du snød mig for 1661.- :-(

Kunne du for f..... ikke bare ha' sagt at du ikke havde modtaget pengene (hvis det var tilfældet), men nu er det sq for sent... jeg ved at du modtog mine penge.

Har som du nok har set lavet en klagetråd om dig, som nu er låst på baggrund af at du skulle ha' rettet fejlen, hvilket du absolut ikke har :-(

Jeg vælger at skrive her (frem for en PM), for jo flere der ser det, jo bedre... du vil jo tilsyneladende ikke svare når det er 1on1 samtaler... :-(

Ho-Bao GPX4 RTR
Ho-Bao HyperPBS RTR

Titel:
Mesterkører
Mesterkører

Geografisk sted: Næstved
trist at man kan handle erligt med andre folk.. vil bare håbe samvitiheden får sin ret..desværre nok ikke andet at håbe på..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]