RCfreaks.dk

Et bilforum for dansktalende RC freaks
Dato og tid er fre okt 18, 2019 8:18 am

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
RC freak
RC freak

Geografisk sted: Sneslev (ved ringsted)
Det er faldet mig for øre, at der skulle gå rygter om at jeg ikke vil afholde 1:10 el offroad løb.

Dette er på ingen måde sandt, og afholder gerne løb for dem.

Jeg har tidligere spurgt på SOS hjemmeside, om folk ønsker at der skal afholdes løb.
Samt jeg har spurgt flere personer om de vil finde ud af om der er opbakning til at afholde 1:10 løb, hvor mange løb de ønsker, hvornår de ønsker de skal holdes (hvilken uge dag) og hvilken måde det skal afholdes på.

Men da folk ikke har givet tilbagemeldinger. Så er det meget svært at afholde nogle løb for dem, når man intet ved.
Som sagt, så vil jeg gerne afholde løb for 1:10 bilerne, men jeg bliver nød til at få nogle tilbagemeldinger, så jeg ved hvornår og hvordan de skal holdes.

Så hvis i ønsker nogle løb. Så sig det endelig, så vi kan få noget stablet på benene.

RC freak
RC freak

I DRCMU bruger vi standardmetoden med 3x5min kval og ditto finaler med Schumacher Mini Pins til tæppeunderlag. Hvis det er jord, så vil jeg anbefale Jconcepts Double Dees da de skal bruges til VM og dermed er nemme at få fat i.
Hvis banen ikke er urimelig lille og løbene ikke ramler sammen med DRCMU løbene (kalender kommer), så kunne det da være jeg kiggede forbi.

RC freak
RC freak

Det var mest tiltænkt på denne bane
http://vimeo.com/18611526

RC freak
RC freak

Jeg kan se der kører lidt forskelligt på den video så det kan lade sig gøre, men du skal ikke forvente nogen jyder. Banen er realistisk set mest egnet til 1:18. Når der så samtidigt lige er sprunget en permanent 400kvm indendørs bane til 1:10 offroad op i Aalborg, så skal du slet ikke forvente nogen deltagere, i hvert fald ikke fra Jylland. For at være helt ærligt tror jeg I skal holde jer til 1:18'erne, de er jo forholdsvis populære ovre ved jer.

Seniorkører
Seniorkører

Hey!

Vi forventer slet ikke nogen Jyder 8) Det Kim snakker om er mest lokalt race! Banen funker fint til 1/10 :D vi er 12 -18 stykker på en klubaften..men ja det er mest på vinter hygge plan.. :wink:

VH

Steffen

RB FUEL
LOUISE RC
www.1-8.DK
www.tchobby.DK

RC freak
RC freak

Så er der jo ingen grund til at spørge herinde, men mere i SOS' eget forum. Jeg troede jo det var nogen større landsdækkende noget :wink:

RC freak
RC freak

Jan Larsen skrev:
Så er der jo ingen grund til at spørge herinde, men mere i SOS' eget forum. Jeg troede jo det var nogen større landsdækkende noget :wink:

SOS forum er bygget sådan, at for at have bruger på SOS system, så skal man være medlem af SOS for at læse og skrive i forum.
Hvis det kun var SOS medlemmer, vil jeg give dig ret.
Men da der er snakke om åben løb, så skulle alle jo gerne have mulighed for at læse og skrive omkring det :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]